2014. május 30., péntek

Feltöltődés

Nagyon fáradtan ébredtem tegnap reggel. A szerdai koncert után sokáig élveztem a forró fürdőt és elég későn sikerült ágyba bújni. Vagyis önmagamhoz képest, még normális időben is (éjfél előtt már), de fél 5kor ébresztettek a "madárkák" és indultam haza.
Sikerült a vonaton szunyókálnom, de elég fáradt voltam ennek ellenére. Hazaértem, szusszantam egyet és mentem Mónikához, hogy megápolja a lelkem, feltöltsön, megerősítsen, elindítson valamerre. 2 órát voltam nála és rengeteg dologról beszélgettünk. Család, munka, barátok, na és természetesen pasik... Jó beszélni ezekről a dolgokról kívülállónak, az érzéseimről, a bennem lejátszódó folyamatokról. Nagyon sok dolgot megértettem általa, sok dologra rávilágított és arra is rájöttem, hogy sok dolgot igenis jól látok és érzek. S a legfontosabb, hogy megerősített abban, hogy jó irányba haladok. Tudom mit kell tennem, merre kell mennem, neki "csak" az volt a dolga, hogy megerősítsen ebben. Totálisan feltöltődve, energikusan, optimistán távoztam tőle. Összerakott. Kerek egésznek éreztem magam. Persze, azért még hosszú az út előttem, emésztenem kell és újra újra visszajátszani a beszélgetést, hogy tényleg eljusson oda, ahova kell az okos buksimban. :)

Délután elmentem shoppingolni. Baromi mérges voltam a Dechatlonra, mert meghirdetnek egy akciót és nincs belőle méret?!?! O.o Oké, hogy kifutó széria, de akkor ne hirdessen rá akciót, ha nincs készlete belőle. (kinéztem egy Merell túracipőt - de így marad az eredeti terv, amit Bécsben fogok majd hétfőn beszerezni) No mindegy, legalább vízálló kabátot sikerült vennem. Igaz nem pirosat, amilyet szerettem volna, hanem fehéret, de nagyon tetszik :) (pirosat csak pasiknak gyártanak és abból persze még az S-esbe is 2x beleférek - pedig nem vagyok kicsi)
Szerettem volna szoknyát, vagy ruhát is venni, de nem találtam megfelelőt, így még beszereztem néhány fontos dolgot, a Móninak ígért könyvet, na és a magamnak kinézettet is és indultam haza.
Este már fél 11kor ágyban voltam és jó sokat sikerült aludnom.

Ennek ellenére ma egész nap aludni tudnék (de szerintem ebbe ez az össze-vissza időjárás játszik közre).
Ma voltam kozmetikusnál és fodrásznál is végre, már nagyon rám fért :) Ez a 2 nap a feltöltődésről, a szépülésről szólt és hogy megint nőcisnek érezzem magam és újult erővel folytassam az utam :)
Az unokahúgommal is találkoztam végre, ezer éve nem láttam. Remélem holnap lesz hozzá türelmem, ma egyszerűen nagyon fáradt voltam.
Holnap viszont el akarok menni futni is. Eddig kíméltem a vádlim, ma meg fáradt voltam, de már vágyom rá. Az is nagyon fel fog tölteni.
Jövő hétvége meg pünkösd, Peti szervez túrát Kőszeg környékén 3 napra. Most döntöttem el, hogy akkor megyek. Remélem megismerek ismét új arcokat. Nem mintha a régiekkel baj lenne, de igyekszem Mónika tanácsait megfogadni és ez is közé tartozik :)

Ideje lenne, hogy megérkezzen a nyár. Lenge nyári ruhákra vágyom, papucsra és szandira, vízre, úszásra és még sok sok élményre, programra. Lassan el kell kezdeni szervezni a balatoni bringa túrát is, hogy körvonalazódjon nagyjából mikor, merre, hogyan :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése