2014. június 6., péntek

Irány Cák - Kőszeg

Elég pörgős héten vagyok túl és még nincs vége :D
Minden nap volt délelőtt és este is valami programom. Hétfőn próbáltam egy tisztességes túracipőt beszerezni, de persze az, amit kinéztem nem volt, ami meg tetszett, nem volt a méretemben .. hát ez az én formám.
Ezen a héten át tettük a frizbit keddre, el is döntöttem, hogy én bizony utána még elmegyek futni. Nagyon elszántnak éreztem magam. Aztán a játék közben már éreztem, hogy ebből nem is olyan biztos, hogy lesz futás, rohangálok én eleget :) Végre sikerült időben kiérnem és a bemelegítésre, kis oktatásra is odaértem.
Utána beültünk szokás szerint sörözni. Megittam egy radlert  és akkor jött a késztetés, hogy ma nekem akkor is futnom kell. Ha többet nem, 3-4 km-t, de mennem kell. És milyen jól tettem, hogy elmentem :)
Végig zakatolt a fejemben, amit Mónikával beszélgettünk és sikerült ismét kiadnom magamból mindent. Úgy érzem jó úton haladok :) Na és a pár kilóméter végül 6 lett és ennek is nagyon örültem.
Tettem bele jó 2 - 2,5 km-nyi intervall futást. Elképesztő, hogy mennyire más izomcsoportokat mozgat meg. Ha alakulni akarok még, akkor ezt mindenképpen folytatnom kell :)
Mónit is áthívtam valamelyik estére, nagyon régen beszélgettünk már kettesben és még itt volt Atitól kapott bor is, amit Mónival "kellett" meginnom :) Szerda este jött végül, jó kis beszélgetős, erkélyezős, csajos napzárás volt. Nagyon jól esett, hogy mindketten meg tudtunk igazán nyílni és a bizalmába fogadott.
Rengeteg dolgot terveztem még aznap estére is, de végül abból sem lett semmi :D
Minden napra beosztottam, mit mikor fogok megcsinálni, de persze, hogy minden ma délelőttre maradt :D Sütés, hajfestés, összepakolás a hétvégére és egyéb női dolgok még ... De végül szinte mindenre sor került. Amire meg nem, azt megcsináltam délután :)
Most már izgatottan, szinte útra készen, körömlakk száradás közben írom ezeket a sorokat :)
Még egy gyors tusolás, felöltözés, pici smink és induláááás :) Már nagyon várom!!! Nem is értem miért vagyok ennyire bezsongva :D
Jó lett volna ma még futni, de nem fért bele sajna az időmbe ... Talán ha 7 helyett 6kor keltem volna. Elvinném a futócipőm, de így is olyan sok cuccom van a sütik miatt, hogy meglát Zoli és kitér a hitéből (az ő autójával megyünk) :D

Robogok is tovább, elvileg ca. 1 óra múlva jönnek értem (előttem felveszi még Petit és Beát), Dóráékkal megy egy benzinkúton találkozunk az autópályán :) És indulhat a karaván. ÉS egy szuper hétvége, csupa napsütéssel, jó idővel, túrázással, lazulással és fürdőzéssel :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése