2014. május 21., szerda

Fáradtság

Egyszerűen nem bírom magam kipihenni. Nem tudom mennyit kellene aludnom ahhoz, hogy fitten és üdén ébredjek, de azt hiszem ehhez is radikális változásokat kell bevezetnem és korábban lefeküdni.
Valahogy ez a hirtelen meleg is megviselt, hát mese nincs... 30 fölött már ezt is megérzi az ember lánya :)

Hétfőn egy kisebb csapattal színházba mentünk. Pintér Béla: Titkaink című előadását néztük meg. Nekem tetszett. Szerintem jó arányban volt a dráma és a humor benne. Számomra élvezhető volt. Mondjuk a végére már sok volt a pedofília téma, de utána a "közönség beszélgetés"-en kiderült, hogy miért erre a témára volt kihegyezve a darab. A rendező is szimpi volt, szóval szerintem nem az utolsó darabját néztem meg :)

Tegnap este Zolival készültünk a Praterbe sétálni egyet és beszélgetni, s közben összetalálkoztunk Ádámmal (ismét az aluljáróban, ahol az utóbbi időben mindig, ha arra járok), így aztán 3asban ültünk be egy jó kis sörre :)
Jó volt a napi bonyodalmak után kiengedni kicsit a gőzt. Ahogy ma is... A mai napomról nem is akarok több szót ejteni. Idegroncs voltam konkrétan és nagyon kellett a mai futás. Annak ellenére, hogy testileg nagyon fáradtnak éreztem magam - nem nyújtottam le rendesen az utolsó két futásom után (izgultam is, hogy lesz meg a mai 10 km, amit beterveztem), de elég volt visszagondolnom a nap történéseire és el is illant minden testi nyűg. Ismét Gabival is Dáviddal futottunk, ma azért lazább tempót, de kimondhatatlanul jól esett. És a vége majdnem 12 km lett, ami nekem az abszolút rekord. Ennyit még sosem futottam, szóval van egy kis happiness :)

Kiengedtem a gőzt, s ma ismét arra jutottam, hogy végleg le kell zárom a múltam minden mozzanatát, a jókat is ... A mának élni és felépíteni magam. Mind egzisztenciálisan, mind pszichésen. Épp itt az ideje...
Elérkezett az ideje néhány vizsgálatnak is, amiket hetek óta halogatok, szóval, nem unatkozok.
Várom már a vasárnapot, hogy túl legyek életem első versenyén. Érdekes, hogy ez is milyen belső feszültséget okoz nekem ... azt hiszem, a szeptemberi Wachau maraton váltó után még bevállalok jövőre egy félmaratont (talán épp a vcm-on), s ezzel be is fejezem "versenyzői pályafutásom".

Csak mert büszke vagyok rá:
https://secure-nikeplus.nike.com/plus/activity/running/detail/6620000000010140833740055081228136700015?external_share_id=21D3AA56-EEBF-4279-9519-DC5458906C28&is_new_meta=true&fb_source=708

UI. Majd kifelejtettem a nap legfontosabb információját, Anikó barátnőm (a legjobbam) remélhetőleg már anyuka :) Reggel hívott, hogy már bent van a kórházban, akkor még nagyon gyengus fájásai voltak és azt mondták neki, talán ma meg lesz a bébi. Remélem azóta már Luca kívülről szemléli a világot és minden rendben ment :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése