2014. május 10., szombat

Nem túl eseménydús hét

Gyorsan eltelt a hét. Szerdáig rendetlenkedett a gyomrom. Nem is nagyon kívántam semmi nehéz kaját, próbáltam diétázni, hogy helyre álljon a rend. Erőm viszont nem sok volt, így a futás elmaradt. :(
Hétfő este összedobtam a videót, amit Ati kért tőlem. Életem első, önálló videójakén talán nem is lett olyan rossz :)
https://www.youtube.com/watch?v=g96yYPe3azw&feature=youtu.be
Kedd este odaért Zoli is a Klettersteig után, vele pedig filmeztünk egyet. (Rájöttem, hogy egyedül nem nagyon szeretek filmet nézni :-/)
Szerdán végre erőt vettem magamon, szerettem volna futni, de esett az eső. Így a takarítás mellett döntöttem. Délelőtt összepakoltam a szekrényemet (még a ruhák szortírozása hátra van), este pedig nekiálltam ablakot pucolni (mondjuk nem a legszerencsésebb időpontot választottam, de végül tiszta lett :D ). Másnap meg kimostam a függönyöket is.
Csütörtökön délelőtt elkísértem Zolit vásárolni, este meló után pedig  jöhetett a frizbi. Morcos voltam, mert későn engedtek el és olyan jó lenne egyszer legalább közel az elejére odaérni. Ott már éreztem a futás hiányát. Vissza kell szoknom ... Ha bejönnek a jobb idők és tovább lesz világos, közben tuti ki fogok tekerni addig :)
Péntek délelőtt elmentem ismét plazmázni. Amióta elcseszték picit a vénámat, azért parázok ... és megint az a csajszi szúrt meg, aki utoljára és bazira fájt ... aztán meg ahogy kitépte O.o No mindegy, túléltem és ismét segítettem és ez jó érzéssel tölt el :)
Este miután hazaértem és beszélgettünk kicsit a családdal, elmentem futni. Nagyon jól esett. A végére kellemes is lett az idő. Imádom a friss illatokat. A Duna, az akácvirág ... ahogy közelítek az erdőhöz, ott meg az igazi fa illat ... Feltölt :) Az időm nem a legtökéletesebb, de most inkább arra mentem, hogy nagyjából egyenletesen tudjak futni, minél kevesebbet álljak meg és kevesebb legyen a sétálós szakasz. Fejlődő tendenciát mutatok :)
Ma délelőtt Anikó barátnőmmel találkoztam. 2 hete van a kiírt szülési időpontig. Olyan szép kerek pocija van :)) Jó volt vele még egyet így dumálni. Később, ha meglesz a bébi, úgyis ritkábban fogunk tudni találkozni. Beszereztem ismét néhány dolgot a bringámhoz is, lassan, de biztosan teljes lesz a felszerelés :)
A délutáni pihi után elmentünk a familyvel sétálni az erdőbe. Vagyis én futni készültem, na meg bodza virágot gyűjteni, mert szeretnék szörpöt csinálni. Hozzá kell szoknom a nappali futáshoz ... jó, az erdő azért nem aszfalt, alapban az is megterhelőbb nekem, plusz azért voltak kis dombocskák is. De az erdő illata, a bodzavirágok, a természet közelsége azért kárpótolt :)



Holnap megpróbálok viszonylag korán felkelni és futással kezdeni a napot, hogy az milyen hatással van rám ... Ma viszont rájöttem arra is, hogy a korábbi tornáimat is vissza kell hozni, mert nagyon megálltam egy szinten, pedig szeretnék fejlődni. Jobban oda kell figyelnem magamra.
A héten beneveztünk a szeptemberi Wachau maratonra is, váltóban. Szerintem jó kis csipetcsapat leszünk :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése