2014. május 28., szerda

Sommernachtkonzert

A munkahét rövidsége miatt sok volt a tennivalóm. Elég keveredetten indult a hét.
De most már a pihenés vár :))
A Frauenlauf után ùgy gondoltam hétfőn, hogy megérdemlem a pihit meló után. Jol is esett a semmittevés. Jól esett volna a futás is, de a szervezetnek valamikor pihennie is kell.
Kedden Renátusz szülinapi piknikjére voltunk hivatalosak, de az idő persze közbeszólt, így a Prater helyett beszorultunk a lakásba, de így is nagyon jó volt a hangulat :) Elég későn is értem haza, mert persze még babràltam a neten, így reggel jól el is aludtam :-/
Szerda este volt a bécsi filharmonikusok szabadtéri koncertjének főpróbàja a schönbrunni kastélyparkban. Gyönyörű volt a kivilàgítás és a zene is, de a hideg, a szél, az eső nem tette élvezhetővè. Emlékszem, hogy tavaly Zolival készültünk ki, de ugyanilyen ocsmàny idő volt :(
Ettől függetlenül èlmény volt. Ritkàn hallgatok klasszikus zenét, így most kellemes volt hallgatni :)
Viszont nagyon àtfagytam, így a végét már nem vártam meg. Hazajöttem és vettem egy jó kis forró fürdőt, mert megérdemlem!!! :)) És ha már itt tartunk, az elkövetkező napokban is folytatom a "mert megérdemlem" tendenciát. Testi és lelki szépülés lesz. Végre eljutok kozmetikushoz és fodrászhoz is.
Holnap pedig a lelkem ápoltatom Mónikàval :)
Aztán már a pihenésé a főszerep, de persze a 4 napban szeretnék màr futni. Remélem rendbe tudom tenni a vádlim és az idő is kezvezni fog :)
A héten volt a legjobb barátnőm, Anikó 30. szülinapja, s immáron anyukaként ünnepelhette. Beszéltem vele is pár szót telefonon. Alig várom már, hogy lássam őt és Luca babát, de a látogatás még várat magára. Szokniuk kell még egymást! De legkésőbb júliusban sort kerítek rá :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése