2014. június 29., vasárnap

Erkélyparty vol.1

Szuper volt a pénteki napom! Nem volt sok melóm, azt is én osztottam be, így viszonylag korán végeztem.
Még bevásároltam az utolsó fontos dolgokat, otthon előkészítettem a terepet és jöhettek a vendégek :)
Jó kis party lett. Izgultam, hogy mikor jelenik meg valamelyik szomszéd, hogy hangosak vagyunk, de egyrészt nem voltunk olyan nagyon hangosak, másrészt meg jó fej szomszédaim vannak. ;-)

Szóval szépen lassan érkeztek a vendégek, mindenki hozott valami enni, inni valót, én is sütöttem és készítettem néhány kenyérre kenhető pástétomot (sikert arattak, még a lencse is - pedig azt gondoltam a srácoknak bizti nem fog ízleni). Tóni sokat segített a kiszolgálásban, felszolgálásban, egyedül nem is bírtam volna. Jókat beszélgettünk, nevetgéltünk, jó volt a hangulat. Olyannyira, hogy Gabiék és Dávid negyed 3kor mentek el :D




A szombati is egy nagyon kerek kis nap volt. Tudtam volna még aludni, de 10kor kimásztam az ágyikóból (fél 4kor feküdtem le végül), eltakarítottam a maradék romokat, elmentem shoppingolni, majd hívtak az Alte Donauhoz pancsolni (nem szeretem a Duna vízét, így csak napoztam). Utána a Kanalhoz mentünk meccset nézni, s a napot a Donauinselfest helyett Barbiéknál zártuk. Kaptunk isteni finom hortobágyi palacsintát.
3 napja nem igazán tudok enni, de azt még most is bevállalnám :))
Hazafele leszálltam korábban a metróról és sétáltam egyet. Nagyon jól esett, kellemes nyári este volt.

A mai napot pihenéssel töltöttem. Kialudtam magam végre :) délelőtt napoztam, aztán szépen elrendeztem a tennivalóimat, s közben egyet egyet elfeküdtem szunyókálni. Kellett már egy ilyen nap. Késő délután bevágtam magam egy kád forró vízbe (vagy elfeküdtem, vagy huzatot kapott a nyakam, de alig bírom mozgatni - voltaren és sport krémen túl is), hátha az segít. Ideig óráig jó is volt. Ez biztos megint lelki eredetű - makacs nőszemély vagyok, mese nincs. Úgy volt, hogy találkozok Zolival, van mit megbeszélnünk, de végül eltoltuk holnapra. Remélem összejön.

Már csak 2 nap meló van és megkezdődik a jól megérdemelt szabadságom :)))
Kerek hétvége volt, hosszúnak is tűnt a sok progi miatt és feltöltődtem. Nagyon kellett ez már nekem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése