2014. június 15., vasárnap

Fürdözes, foci es dolgos hetvege otthon

Szerdan eletemben elöször fürödtem Becsben a Dunaban. Na jo... Annak holtagaban. Viszonylag kesön vegeztem, nem volt semmihez kedvem es el is bizonytalanodtam, hogy akarok-e egyeltalan fürdöruhat huzni (önertekelesem es önelfogadasom megint a beka segge alatt). De eröt vettem magamon es ugy döntöttem, el kell fogadnom magam olyannak, amilyen vagyok es persze tovabb dolgozni azon, hogy olyan legyek, amilyen lenni szeretnek...
A csütörtöki estet pihenesre szantam. A dokinal eleg hamar vegeztem (meg is van a velemenyem az ellatas szinvonalarol - kertem is otthon privatban idöpontot, mert a sajat dokimban es szememben azert jobban bizok). Kineztem megint egy turacipöt (persze felesleges kört futottam - az egiek sem akarjak, h turacipöt vegyek :D), aztan Ingriddel futottam össze, akitöl elhoztam Ati satrat es csacsogtunk 1 orat :)
Zoli hivott meg közben, hogy felugrana meg meccsnezes elött, s mondtam meglatom, lehet vele is tartok. S ugy is lett :) A Becsben töltött 7 evem alatt nem volt ilyen es nem is tudtam volna elkepzelni, hogy egy testileg es lelkileg faraszto nap utan meg kimenjek a Donau Kanalra, a kellemesen meleg betonra leülve foci VB-t (!!!!) nezni. Nem bantam meg, hihetetlen hangulata volt. A közösem zümmögött uuuuhhhh- es aaaahhhh-k :D lustig volt es Spaß gemacht :)
Aztan nagyon jo kis hetveget töltöttem otthon es nagyon gyorsan el is telt. :)
Penteken elmentem melozni, szerencsere otthon volt a fönököm es idöben le tudtam lepni. Penteken meg ott volt az unokahugom ( aztan vegül meg szombaton is maradt) es persze mar az elsö 10 percben azt kerdezte, mikor jatszom vele. Ki tud nyüstölni 3 perc alatt. De azert kimentem vele picit tollasozni. Kiderült, hogy a sogornöm kiengedi hozzam julius elejen par napra, annak örültem. Szeretnek sok sok elmenyt szerezni neki. Meg ki kell gondolnom mit nem latott eddig es egy komplett 4napos progit összeallitani.
A szombat eleg lightosan indult, aztan bementünk mi csajok shoppingolni, este megint labdaztam vele, lenyirtam a füvet (apu gyengelkedik es ezzel tudtam segiteni), feltettem a szunyoghalokat az ablakokra (ez minden even az en feladatom, csak iden picit kitolodott).  A szobam kitakaritasa mar mara maradt, de az is meglett vegül.  Viragokat is ültettem, delutan pedig kifeküdtem napozni, szerintem hason elszunditottam, mert eleg piros lett a hatacskam... Most meg uton vagyok vissza Becsbe. Ma valahogy meg maradtam volna, de lesz ma meg kint is dolgom. Holnap este meatingelünk a balatoni bringa tura miatt es arra meg utana kell neznem dolgoknak.
Beszeltem Aniko baratnömmel is, mar nagyon varom a szabit, hogy meg tudjam latogatni öket :) jol megzabalgatom Luca baba összes piciny porcikajat :)))
A heten lesz megint frizbi es hetvegere megyünk Salgotarjanba Davidhoz. Ezt is ugy varom, mint a Petinel töltött hetveget. Tiszta tininek erzem magam, aki varja a nyari taborokat :D

Vonatra szallas elött meg beugrottam nemi frissitöert es tapanyagert az utra. Meg filoztam, hova is menjek... Es itt jön az, hogy mindig minden okkak törtenik. Mar 2 hete is kerestem a Runner's magazint, sikertelenül... Es most itt volt 1db :))) Be is fejezem es beletemetkezem az informaciohalmazba :)

Ahogy olvastam a cikkeket, töltött energiaval. Elötte is gondoltam, hogy kimegyek futni, most viszont mar biztos vagyok benne. Mennem KELL :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése