2014. július 10., csütörtök

Szabadság, szervezés

A szabadságom óta nem jelentkeztem.
Az utolsó két munkanapom elég húzós volt, sok melóval, keveredéssel, de aztán jöhetett a megérdemelt pihenés. Kedd este elmentem frizbizni, szerdán reggel még be kellett mennem az embergyerek iskolájába az ottfelejtett kabátját elhozni (csak hogy jól induljon a szabadságom), aztán robogtam haza. EU kártyát intéztem az unokahúgomnak, aki már hatalmas izgatottsággal várt otthon. Összepakoltunk neki és csütörtök kora reggel már robogtunk is ki Bécsbe.
Jó kis 4 nap lett volna, ha vasárnap már nem délelőtt kellett volna visszaindulni (de így is örültem, hogy pár napot velem tölthetett).
Azért a 3 nap is jó volt, folyamatosan mentünk. Eldöntöttem, hogy nem sütök és nem főzök és ez nagy könnyebbség volt. Egyedül a napi szendvicseket meg a reggelit készítettem el.
Becsatlakoztunk a Barbi és Zsuzsi vezette SCA csapathoz, voltunk múzeumban, állatkertben, óriáskerekeztünk, összességében kerek napok voltak. És meglepően jó volt a kiscsaj, rosszabbra számítottam, több hisztire és több ellenkezésre :D Azért vasárnapra így is elfáradtam.
A hét már a pihenésé volt. Voltam dokinál, aki megnyugtatott és ez bearanyozta a szabadságomat :) Elmentem fodrászhoz és meglátogattam Anikó barátnőmet Luca babájával. Mindig is szép volt a csaj, de nagyon jól áll neki az anyaság, csak úgy virul. Bár furi, olyan szürreálisnak és hihetetlennek tűnik, hogy anyuka lett és az a csöppség a karján az ő pici babája :)
Azt gondoltam, majd őket látva megjön a kedvem az anyasághoz, de nem. Még nem jött el az az idő, úgy érzem. Időm van, pasi meg úgysincs a láthatáron, úgyhogy ezen nem is kell stresszelnem egyelőre :)

Voltak terveim a szabimra, el akartam menni Passauba, de ezt a programtervet töröltem. Vettem futócipőt - ez már időszerű volt, a régiben több, mint 700 km benne volt -, sátrat, augusztusban meg esküvő - arra még ruha is kell - és lánybúcsú és mind e mellé persze szeretnék a bécsi csapattal is ide oda mászkálni és minden nem fér bele sem időbe, sem keretbe.

Azt még nem adtam fel, hogy 1-2 napra magányomba zárkózok és elmegyek valamerre, de lehet majd csak itthon.

A hét a balatoni bringa túra szervezéséé is volt. Lefoglaltam a szállásokat, részleteket egyeztettünk, most úgy tűnik minden a helyére került, már csak indulni kell - na meg nekem bepakolni, az jó kis mulatság lesz még :D
Várom a sátrazást. Gyerekként is imádtam sátorban aludni és ez nem változott azóta sem. Csak az időnk legyen jó, a többi nem számít :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése