2014. április 30., szerda

Hol áll a fejem?!

Szinte hihetetlen milyen gyorsasággal repülnek a napok. Csak kapkodom a fejem, úgy pörögnek az események ... Mellette pedig sok volt a tennivaló is mostanság..
A múlt hét és a mostani hét rövidsége erősen érződik. Nekem szinte összefolynak a napok.
A hétvégét otthon töltöttem. Jó is volt, meg nem is. Anyukám nagyon nincs jó passzban, de most már kap segítséget és igyekszem persze én is támogatni. Ugyanakkor mellette a saját életemet is élnem kell(ene)....

Vasárnap vásároltam sok sok szép virágot a balkonra, amiket még aznap este be is ültettem. Feldobott :) Már alig várom, hogy szépen megerősödjenek és virágozzanak :))) csudiszép lesz :)

Kedd este Dávidhoz volt hivatalos a kis csipet csapat, "perecpartyra". Még jó, hogy Móni gondolt rá és felvetette az ötletet, hogy vigyünk előre begyúrt tésztát, mert nélküle a csapat éhen halt volna :D
Jó kis este volt. Sokat beszélgettünk, közben némi alkoholt is elkortyoltunk. Csak picit akartam maradni, de végül mégis az utolsó csapattal jöttem el.



Büszkén mutogattam a Caminos srácoktól kapott felvarrót, a logójukkal :) Holnap átvándorol a hátizsákomra, amit viszek magammal az Őrségbe a bicikli túrára. S tán az Atitól kapott kis virágomat sem felejtem el és keresek valami helyet neki a bringán :)
A srácok ... na az szomorúsággal töltött el, hogy szétváltak és picit aggódtam is ... de ennek is biztos meg van az oka, majd egyszer csak ki derül.

Izgulok a bringa túra miatt. Egyrészt nagyon várom, másrészt meg félek tőle, mert most nem érzem magam annyira fittnek. Folytatnom kell a futást, mert hogy két egymást követő nap is futottam, kellemes érzés volt bennem. Nem szeretnék "leégni", hogy esetleg nem bírom a megterhelést... De biztosan szép lesz, a társaság egy része meg amúgy is adott - és az csalódást nem okozhat :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése