2014. december 24., szerda

Hát boldog karácsonyt...

...így kezdődik az egyik kedvenc dalom:



Nagyon szeretem az adventi időszakot, a készülődést, az ünnepet, amikor együtt a család. Amikor  a béke, szeretet, megbocsátás veszi át a főszerepet.
Ez a néhány hét persze tele van stresszel, ajándékok, takarítás, kész káosz a munkahelyen, de ilyenkor is kell időt szakítani és meglátni a szépséget, apró örömöket, meghitt pillanatokat.

A karácsony bennem mindig felerősíti a szeretet fontosságát. A család, a barátok szerepét az ember mindennapjaiban, s persze ilyenkor megemlékezünk azokról is, akik már nem lehetnek velünk. Aki veszített el közeli hozzátartozót, az tudja, hogy ez egy olyan érzés, ami nem szűnik. Az üresség talán idővel halványul, de a hiány, az pótolhatatlan.
Többször kihangsúlyoztam már, hogy úgy gondolom, mindig mindennek oka van. Annak is, hogy kik távoznak, s annak is, hogy kik lépnek be az ember életébe. Abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy két olyan ember is belépett az életembe, akiket már már testvéremként szeretek és nagyon fontos szerepet töltenek be az életembe. Az egyiküket a - bátyám helyett - bátyámnak, a másikukat pedig szinte a nővéremnek érzem. Móni és Zoli, köszönöm, hogy az életem részei vagytok, hogy támogattok, terelgettek, védelmeztek, tanulhatok Tőletek!!! S remélem abból a sok sok szeretetből, amit kapok, tudok Nektek visszaadni!
Többször írtam már, hogy az elmúlt 1,5 -2 év nagyon meghatározó volt az életemben. Sok új ember, sok új élmény, rengeteg új impulzus ért. Örülök és hálás vagyok érte, hogy ilyen emberek vesznek körül, többek között TI, akik olvassátok ezeket a sorokat! S annak is, hogy a régi barátok is megmaradtak nekem! 

Nem volt egyszerű az utóbbi két hét, nagyon elfáradtam testileg és lelkileg is. Ezúton is köszönöm mindenkinek, aki bármely módon mellettem állt és segített! 
Mindemellett azonban kimondhatatlan szeretet, öröm és hála járja át a mindennapjaimat, valami olyan, amit korábban soha nem éreztem. S ezt igyekeztem minden hozzám közelebb álló személynek szóban, vagy írásban kifejezni.
Valahol helyére került az életem, megtaláltam a helyem a világban, szeretet vesz körül. 
Boldog vagyok minden nehézség ellenére is! 

Köszönöm mindenkinek, aki valamilyen módon jelen van, volt, lesz az életemben! Aki támogat, segít, megerősít, mosolyog vagy éppen sír velem! :)

Meghitt, békés, boldog karácsonyt kívánok!
Ölellek és puszillak benneteket!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése